Jdi na obsah Jdi na menu
 


Licomělický fichtlcup 2018

12.5.2018 se uskuteční už 13 ročník Licomělického fichtlcupu 

Opět jako minulý rok se pojedou dvě kategorie ORIGINÁL a SPECIÁL více v pravidlech

Máme opět přislíbeného hosta pětinásobného vítěze rally Paříž Dakar Josefa Macháčka

article preview
Odkazy na videa ze závodu
Děkuji všem zúčastněným závodníkům 13 Ročníku a zde je konečné pořadí:

Konečné pořadí Originál 

Konečné pořadí Speciál

 
Dobrý den 

Máme tu rok 2018 a  v něm se uskuteční již 13.ročník Licomělického fichtlcupu 

Po minulém celkem dost vydařeném ročníku bych vás chtěl pozvat i na ten nadcházející, kterého se také ale týká pár drobných změn 

Jedná se hlavě o změnu v přihlašování jelikož máme omezenou kapacitu našeho areálu na 50 míst a minulí rok vás dorazilo asi 46 posádek(čehož si moc vážíme) proto letos musíme zavést přihlašování předem takže kvůli tomu už budu závazné přihlášky přijímat na e-mailu Stewe7@seznam.cz a to na předvyplněném formuláři který naleznete níže 

a to do zaplnění kapacity kterou budu aktualizovat zde i na faceboku 

Závazné přihlášky můžete posílat od 4.2.2018 - 7:00

Podrobná pravidla a přihlašovací formulář zde :

Pravidla Licomělického fichtlcupu 2018

Přihlašovací formulář 2018

Přihlašovací formulář 2018 word

Další menší změna je u kategorie ORIGINÁL u výztuhý kostry více v pravidlech 

Trasa závodu bude ta samá jako minulí rok kdo si nepamatuje nebo jí ještě nikdy nejel tak zde jeden odkaz na video:

https://www.youtube.com/watch?v=fZqL7f34hO4&t=179s

 

 Motocykly a kategorie

1. Motocykly

Motocykl a jeho části musí odpovídat příslušným bezpečnostním normám (na motocyklu nesmí být ostré hrany a výstupky). Není vyžadována TK.  Za použití příslušného motocyklu odpovídá jezdec.

2. Kategorie

Závod je  členěn do dvou kategorií:

Tovární stroje   –  motocykly Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)

MOTOR: 

originální ze stroje Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Na motoru musí být vše originál (kartery, víka, válec, hlava, zapalování, karburátor+kolínko,spojka, primár, převodovka, výfuk a koleno výfuku). Válec – s originálním počtem a tvarem sacích, přepouštěcích a výfukových kanálů, vrtání do 40 mm, zdvih 44 mm. Píst – může být i jedno kroužkoví . Ojnice – může být na jehlách. Vzduchový filtr - libovolný

RÁM:

originál  Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Rozeta 55 zubů. Přední i zadní tlumiče originál.(ZADNÍ TLUMIČE NESMÍ BÝT  NASTAVYTELNÉ) Kola 16 palců. Pláště – dezén libovolný. Stupačky – mohou být sklapovací. Stupačkový kříž – možno vyztužit. Držák výfuku – možno vyztužit a nebo použít jiné uchycení. VYSTUŽENÍ KOSTRY JE POVOLENO ( kostru motocyklu lze vyztužit jakýmkoli způsobem tak aby byla dodržena bezpečnost pro posádku a její okolí). Odstrojení stroje povoleno při zachování pravidla bezpečnosti.

Speciály  -   motocykly vybavené motorem Jawa 50 (05,20,21,23,550,555) 

MOTOR:

použitý z Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Kartery + obě víka originální vzhled návarky na výka a kartery povoleny (originální vzhled je myšleno že po navaření na výko nebo karter musí být poznat že se vycházelo z originálního kusu) nově odlité rozšířené výko na spojku povoleno ale vzhledově musí vypadat jako originál Válec z Jawy 50, pouze vzduchem chlazený s originální roztečí šteftů, vrtání do 41 mm, zdvih 44 mm.  Navařená žebra povolena. Vějířová hlava povolena. Karburátor jakýkoli. Zapalování – libovolné, musí se však vejít pod víko (viz výše). Převodovka – libovolné, nesmí to však  změnit vzhled motoru (viz výše). Spojka – libovolně, ale musí se zachovat originální vzhled motoru (viz výše).

RÁM:

libovolný bez omezení při zachování pravidla bezpečnosti.  

Případné dotazy volejte na tel 724275955 nebo 722962908 

a e-mailovou adresu : Stewe7@seznam.cz

Předem děkuji a doufám že se v areálu setkáme v co největším počtu

Ondřej Kučera

 
 


Poslední fotografie


Fotoalbum


Návštěvy

TOPlist


Archiv

Kalendář
<< duben >>
<< 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30