Jdi na obsah Jdi na menu
 


Licomělický fichtlcup 2017

19. 3. 2017

Děkuji všem zúčastněným závodníkům 12 Ročníku a zde je konečné pořadí:

Konečné pořadí 2017.docx

Předem se omlouvám za chyby ve jménech opisoval jsem je z přihlášek

Odkaz na foto 2017:

http://eddie-racing.rajce.idnes.cz/Fichtl_cup_Licomelice_13.5.2017

Vážení závodníci

Tímto bych vás chtěl pozvat na náš 12.ročník Licomělického fichtlcupu, který se bude konat jako vždy v letním areálu Licomělické nádržky.

Ukázka tratě 2015 Zde:

https://www.youtube.com/watch?v=yQR_BRbmHDQ

Ukázka tratě 2016 Zde:

https://www.youtube.com/watch?v=_M8yinShlhY

 

Letos bude ale vše jinak. Vzal jsem to totiž z druhého konce sepsal podrobná pravidla vytvořil přihlašovací formulář a pravidla se budou striktně dodržovat.

Ale nemusíte se ničeho bát, když budete dodržovat stanovená pravidla. Letos u nás budou vyhrávat jenom poctivý fichtlaři.

Pravidla a formulář si  stáhněte a podrobně prostudujte formulář můžete přivést předvyplněný ale bude i na místě k dostání

ZDE:

Pravidla Licomělický fichtlcup 2017 verze 2

Formulář k přihlášení

Motocykly a kategorie

1. Motocykly

Motocykl a jeho části musí odpovídat příslušným bezpečnostním normám (na motocyklu nesmí být ostré hrany a výstupky). Není vyžadována TK.  Za použití příslušného motocyklu odpovídá jezdec.

2. Kategorie

Závod je  členěn do dvou kategorií:

Tovární stroje   –  motocykly Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)

MOTOR: 

originální ze stroje Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Na motoru musí být vše originál (kartery, víka, válec, hlava, zapalování, karburátor+kolínko,spojka, primár, převodovka, výfuk a koleno výfuku). Válec – s originálním počtem a tvarem sacích, přepouštěcích a výfukových kanálů, vrtání do 40 mm. Píst – může být i jedno kroužkoví . Ojnice – může být na jehlách.

RÁM:

originál  Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Rozeta 55 zubů. Přední i zadní tlumiče originál. Kola 16 palců. Pláště – dezén libovolný. Stupačky – mohou být sklapovací. Stupačkový kříž – možno vyztužit. Držák výfuku – možno vyztužit a nebo použít jiné uchycení. A výztuha mezi krček a sedlo povolena JINÉ VÝZTUHY ZAKÁZÁNY. Odstrojení stroje povoleno při zachování pravidla bezpečnosti.

Speciály  -   motocykly vybavené motorem Jawa 50 (05,20,21,23,550,555) 

MOTOR:

použitý z Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Kartery + obě víka originální vzhled návarky na výka a kartery povoleny (originální vzhled je myšleno že po navaření na výko nebo karter musí být poznat že se vycházelo z originálního kusu) nově odlité rozšířené výko na spojku povoleno ale vzhldově musí vypadat jako originál Válec z Jawy 50, pouze vzduchem chlazený s originální roztečí šteftů, vrtání do 41 mm, zdvih 44 mm.  Navařená žebra povolena. Vějířová hlava povolena. Karburátor jakýkoli. Zapalování – libovolné, musí se však vejít pod originální víko (viz výše). Převodovka – libovolné, nesmí to však  změnit vzhled motoru (viz výše). Spojka – libovolně, ale musí se zachovat originální vzhled motoru (viz výše).

RÁM:

libovolný bez omezení při zachování pravidla bezpečnosti.  

Případné dotazy volejte na tel 724275955 nebo 722962908 

a e-mailovou adresu : Stewe7@seznam.cz

Předem děkuji a doufám že se v areálu setkáme v co největším počtu

Ondřej Kučera

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář